Haluatko tukea toimintaamme?

Yhdistyksen toimintaa voit tukea, vaikka et olisi jäsen seuraavilla tavoilla:

• Tulemalla vapaaehtoiseksi
  • Lahjoittamalla kuvataiteiluun soveltuvaa materiaalia

Näistä tarkemmin alla.

VAPAAEHTOISEKSI

Tarjoamme kuvataideyhdistyksen vapaaehtoisille tehtäviä, joihin voit osallistua silloin kun sinulla on siihen aikaa. Vapaaehtoistyö tarjoaa mukavaa toimintaa niin lasten kuin ikäihmistenkin parissa ja samalla saat uudenlaista osaamista, pääset osallistumaan tehtävien myötä tapahtumiin, saat uusia tuttavuuksia ja hyvää mieltä tärkeästä työstä lasten ja ikäihmisten parissa. Nuorille tehtävät tarjoavat työkokomusta.

Vapaaehtoistyötä on tarjolla mm. lasten tapahtumissa, lasten ja aikuisten kerhoissa ohjaajien apuna, kulttuurikahvilassa kahvitarjoilun järjestämiseen, näyttelyiden rakentamisessa, leiriruokailuissa, markkinoinnin ja viestinnän tehtävissä jne. Tarvitsemme näihin tehtäviin sekä aikuisia että 14 – 18 -vuotiaita. Perehdytämme tehtäviin, emmekä edellytä taiteellista osaamista. Jokainen riittää sellaisenaan! Muutama kerta vuodessakin on arvokasta.

Mikäli kiinnostuit, voit ilmoittautua vapaaehtoiseksi joko sähköpostilla siilinkuvis@gmail.com tai soittamalla yhdistyksemme vapaaehtoistoiminnasta vastaaville.

Yhdistyksen jäsenet voivat osallistua näiden tehtävien lisäksi myös erilaisiin toimikuntiin.

VAPAAEHTOISTEHTÄVIÄMME

• Ikäihmisten kuvataidekerhon apuohjaajat
  • Kahvilaemännyys kulttuurikahvilassa
  • Lasten kuvataidekerhojen ja leirien apuohjaajat
  • Tapahtumat, joissa olemme mukana (esim Siilifolk, Kirkonmäki kuhisee, PikkuMarjan päivä jne)

Vapaaehtoisiksi ilmoittautumiset (ja lisätiedot) Merjalle puh. 040 849 3887 tai Hilkalle 040 5267317

LAHJOITUKSET

Otamme kiitollisena vastaan lahjoituksia. Tervetulleita ovat myös erilaiset tavaralahjoitukset, jotka soveltuvat käytettäväksi yhdistyksen kurssi-, kerho-ja leiritoiminnassa. Esimerkiksi piirtämiseen soveltuvat paperit ja maalit, taulujen pohjaksi soveltuvat pahvit ja askarteluun soveltuva materiaali, kuten kartongit, langat, napit, villa, huopa yms. ovat tervetulleita.

Lahjoituksista ota yhteyttä siilinkuvis@gmail.com

Toimintaamme tukevat: Olvi-säätiö, Itä-Suomen AVI, Osuuspankki, Siilinjärven kunta, Yara Siilinjärvi