Ajankohtaista

Ilmoittautuminen lasten ja aikuisten  kuvataidetoimintaan syksylle 2024 on avoinna. Lue lisää  lasten toiminnan ja aikuisten toiminnan sivuilta!

Siilinjärven kuvataideyhdistys on mukana Kaikukortti-kokeilussa 1.2.2024 alkaen

Kaikukortin tavoitteena on parantaa taloudellisesti tiukassa tilanteessa olevien nuorten, aikuisten, perheiden ja ikäihmisten mahdollisuuksia osallistua kulttuurielämään ja harrastaa taiteen tekemistä. Kaikukortteja voivat saada Kaikukortti-verkostoon kuuluvien sosiaali- ja terveydenhuollon (sote) tai hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen (hyte) toimijoiden sekä joidenkin järjestöjen asiakkaat, jotka ovat vähintään 16-vuotiaita ja tiukassa taloudellisessa rahatilanteessa.

Kuvataideyhdistyksen toiminnassa Kaikukortti käy kursseihin, jotka on merkitty kaikukorttikursseiksi. Kurssilla on 1-2 kaikukorttipaikkaa. Kaikukortti käy varsinaiseen kurssimaksuun, mutta ei materiaalimaksuihin eikä mahdollisiin tarjoiluihin. Kaikukortilla voi osallistua myös perhekursseihin, mikäli yhdellä osallistuvalla on kaikukortti. Kaikukorttipaikoiksi tarjotaan 1-2 paikkaa mikäli kurssin minimiosallistujamäärä täyttyy maksavista kurssilaisista. Tämä varmistuu viimeistään 3 vrk ennen kurssin alkua. Kurssille ilmoittautuessa annetaan Kaikukortin numero rekisteröintiä varten.

Tammikuun aikana tarkennamme ohjeistusta, lisäämme kurssi-ilmoituksiimme tiedon siitä tarjonnasta, johon kaikukortti käy ja erittelemme materiaalimaksujen osuuden.