Varttuneiden kulttuurikahvila

VARTTUNEIDEN KULTTUURIKAHVILA SIILINJÄRVELLÄ 2024

Varttuneiden kulttuurikahvila Arttuuri toimii Asematie 3:ssa, 17.7.2024 saakka, jonka jälkeen kulttuurikahvila Arttuuri muuttaa osoitteeseen Risulantie 4, Siilinjärvi ja jatkaa siellä toimintaansa aina keskiviikkoisin klo 12 -14. Kulttuurikahvilassa on aina jokin teema, josta on alustusta. Aikaa jää myös keskustelulle ja kahvittelulle. Ohjelma julkaistaan kuukausittain. Osallistumismaksua ei ole ja kahvin osalta maksu on vapaaehtoinen. Kulttuurikahvilat saavat toimintaansa Olvi-säätiön avustusta. Kulttuurikahvilaa Arttuurissa emännöi Merja Miettinen.

3.7. kulttuurikahvila Arttuurissa, Asematie 3 aloitus klo 12.00 kahvilla, jonka jälkeen siirrytään Artsiin tutustumaan yhdistyksen historiaan ja juhlanäyttelyyn

10.7. klo 12-14 Kulttuurikahvila Arttuurissa, Asematie 3 aiheena Terveys ry:n 30 -vuotisen taipaleen historiaa ja nykytoimintaa sekä kesäbiisejä Ritva Tarvaisen ja Eila Niskasen johdolla

17.7. Kulttuurikahvila Arttuurissa Asematie 3, aiheena Taiteilijaveljekset von Wright

24.7. Kulttuurikahvila kokoontuu Siilifolkissa klo 12.-14.00. Aloitamme kuvataideyhdistyksen toimintapisteeltä.

31.7. klo 12-14 Kulttuurikahvila Arttuurin avajaiset uusissa tiloissa osoitteessa Risulantie 4. Tervetuloa mukaan!

Elokuun ohjelma Arttuurissa, Risulantie 4

7.8. Aira Roivainen kertoo Savutupien elämästä 1800- luvun lopulla. Kirkkokurista, naisten asemasta ja viinasta.

14.8. Aiheena syksyn sienet. Huonekasvien pistokkaiden vaihtoa. 21.8. Maija Väänänen ja Anneli Valta-Lisitsin: Hengellisiä lauluja elämän varrelta.

28.8. Elämäni biisiä vetää Anna-Liisa Haikola. Rakkauslauluni.

VARTTUNEIDEN KULTTUURIKAHVILA VUORELASSA 2024

Varttuneiden kulttuurikahvila toimii Vuorelassa perjantaisin klo 12-14 nuorisotalon tiloissa Rinnepolku 1. Ohjelma julkaistaan kuukausittain. Osallistumismaksua ei ole ja kahvin osalta maksu on vapaaehtoinen. Ennakkoilmoittautumista kahvilaan ei ole. Kulttuurikahvilat saavat toimintaansa Olvi-säätiön avustusta. Kulttuurikahvilaa Vuorelassa emännöivät Mirja Ovaskainen ja Leena Roslund

23.8. Runot... runot...runot! Aloitamme kahvilan syyskauden runojen merkeissä Pekka Pennasen johdolla. Voit esittää omia runotoiveitasi tai lukea omia runojasi.

30.8. Aira Roivainen kertoo savutupien elämästä 1800-luvun lopulla sekä kirkkokurista, naisten asemasta ja viinasta.